Available now for rent

No. of people in queue : 0


Author

: Syud ,
Noor Suraya ,
Hlovate

Genre

: Short Stories,
Pop Melayu

UPC

: HLV00006

ISBN

: 9789675118241

Publisher

: Jemari Seni

Total Pages

: 630

Pelangi

Ceritera I

PELANGI -SYUD

Iman bukan pelangi awak. Iman cuma Iman.

Iman tak cantik macam pelangi...

Tapi,

Iman tetap ada kat sini walau pelangi dah pergi...

Menjadi anak yatim piatu pada usia muda bukannya bermakna Iman Aisyah tidak berani hidup sendiri apalagi berdikari. Cuma kalau tiba-tiba ada yang melamar, apa salahnya kalau dia menerima, kan?

Ceritera II

KED'S STORY - HLOVATE

Khalid Faizal... Ked ... Hadiah ...Nawal

a lady... a romeo... a skater...

Florida-Virginia ... Malaysia-USA

Hadiah deck daripada gadis tak bernama membuat dia gelabah. Macam mana budak perempuan FELDA tu tahu tentang skate? FELDA Florida barangkali, sebab budak berbaju kurung tu kenal juga Bruce Walker!
kalau nak diikutkan logik....

cinta pandang pertama dan cinta antara benua tu...

masuk akal ke?

Ceritera III

RUMAH KECIL DI UJUNG PADANG - NOOR SURAYA

Akukah kunang-kunang yang dilupai orang tika mentari menyingsing?

"... papamu jadi bimbang kalau sapi-sapi itu mencintai aku lebih daripada dia." Kata doktor veterinar itu sambil tersenyum. "Semua orang bilang mas sangat pendiam."

"... tetapi tidak dengan gadis yang aku suka."

Gadis yang aku suka?

Durrah selalu melarikan diri jika hatinya tercalar. Masihkah dia perlu 'berlari' jika hatinya sudah tersangkut pada penghuni rumah kecil di hujung padang ini? 


You might also like these books...

Semalam Ku Bermimpi

Author : Aina Emir

Genre : Pop Melayu,Short Sto ...

 0 Ratings

Tiga Kali Seminggu

Author : Faisal Tehrani

Genre : Short Stories,Islami ...

 0 Ratings

Biarlah Ku Sendiri

Author : Mimie Afinie ,Oshun ...

Genre : Pop Melayu,Short Sto ...

 0 Ratings

Purchase these best sellers from Amazon.com