Available now for rent

No. of people in queue : 0


Author

: Umiamira

Genre

: Young Adult

UPC

: U0000002

ISBN

: 9789670201221

Publisher

: JS Adiwarna

Total Pages

: 212

Dari Hati Turun Ke Blog

I

Batu mungkin boleh diubah menjadi pasir...

Namun bagaimana pula jika hati sekeras kerikil?

Bisakah ia dicairkan?

“Nenek dan mak Aya tak pernah pun sibuk-sibuk marah Aya suruh tutup aurat dan berkelubung semua. Paie dan mak Paie ni aje yang lebih-lebih. Tak suka, janganlah nak paksa-paksa! Bencilah Paie ni!”

II

Inilah dunia... menilai tanpa adanya usul periksa...

“Sibuk sangat ke kerja di KL sampai anak pun kamu letak di kampung? Kasihan aku tengok anak kamu ni, Mariana oi... dahlah tak ada ayah, maknya pula sibuk memanjang. Sibuk apalah kamu tu ya? Sibuk dengan jant...”

III

Bukan mudah untuk melepaskan...

Apatah lagi untuk merelakan...

“Err... Along... sebenarnya... Kak Aya... dia... dah pergi...!”

Mengapa persahabatan antara Aya dan Paie perlu diakhiri dengan tragis? Mengapakah Mak Idah begitu membenci Aya dan ibunya? Apakah dosa mereka sehingga menjadi duri dalam jiwa ibu Paie? 


You might also like these books...

Aisya Budak Hostel

Author : Siti Shahirah

Genre : Young Adult

 0 Ratings

Catatan Rahsia Gadis...

Author : Ainin Naufal

Genre : Young Adult

 0 Ratings

Dear Yayah 2

Author : Farihah Iskandar

Genre : Young Adult

 0 Ratings

Purchase these best sellers from Amazon.com