Available now for rent

No. of people in queue : 0


Author

: Hana Efriena

Genre

: Pop Melayu

UPC

: HNF00007

ISBN

: 9789671488249

Publisher

: HE Dynamic Enterprise

Total Pages

: 316

Duda Milik Aku

Gara-gara terlajak bergurau dengan adik sendiri, hidup Huz Ilyas mula tunggang-terbalik. Puncanya setelah kemunculan gadis bernama Zahra Imtiaz. Sejak bila pula Huz kata dia nak carikan Zaskia tu ibu angkat? Ah, Ibtisam memang nak kena.

‘Sorry young lady, you've got a wrong number.’ - Huz

‘No-no. Tak mungkin saya salah nombor. Nama encik pun saya dah sebut dengan betul. Sebenarnya saya berminat nak ambil Zaskia Husna tu jadi anak angkat saya.’ - Zahra

‘What?!’ - Huz

Itu kali pertama dan terakhir Huz berbual dengan Zahra. Huz fikir setakat itu sajalah. Tak sangka pula aturan Allah itu cukup cantik. Cikgu Zahra Imtiaz. Jadi itulah pekerjaan sebenar gadis itu. Tiap kali berdepan dengan Zahra, Huz rasa macam patut aje kalau dia cungkil biji mata Zahra sampai terkeluar.

‘You tak pernah tengok lelaki ke?’ - Huz

Zahra geleng. Huz senyum sinis. Jawapan Zahra tu memang tak logik.

‘Tak pernah tengok lelaki sekacak Encik Huz.’ - Zahra

Tersedak Huz dibuatnya. Kenapa makin kerap bertembung dengan Zahra, Huz dapat rasakan yang Zahra bagaikan ingin menjadi bayang-bayang dirinya?

‘Are you falling in love wit me?’ - Huz

‘Kalau betul kenapa, kalau bukan pula kenapa? - Zahra

‘Kalau betul, you patut lupakan niat you tu. Sebab I memang nak menduda sampai ke tua.’ - Huz

Zahra senyum sampai ke telinga dengar jawapan tegas Huz Ilyas. Kali pertama Zahra jumpa Huz, Zahra dah simpan satu tekad dalam hati. Duda itu harus jadi miliknya.

Mampukah Zahra berjaya dengan hasratnya itu? 


You might also like these books...

Bukan Perempuan Sund...

Author : Syahid Abdullah

Genre : Pop Melayu

 0 Ratings

Dia Anak Jeneral

Author : Hezzy Azra

Genre : Pop Melayu

 0 Ratings

Hati Yang Terusik

Author : Nia Azalea

Genre : Pop Melayu

 0 Ratings

Purchase these best sellers from Amazon.com