Available now for rent

No. of people in queue : 0


Author

: Syamnuriezmil

Genre

: Pop Melayu

UPC

: SY000034

ISBN

: 9789671480687

Publisher

: The Chapter Bookstore

Total Pages

: 383

Dia Lelaki Idaman Malaya

He is really something! Ada ke tiba-tiba muncul dan kacau life aku yang sudah sedia kacau ni! Tiba-tiba je cakap aku ada hutang dia. Mana ada! Kenal pun tidak, tiba-tiba cakap aku hutang dia.

"Semalam tu, pertemuan kita yang keenam."

"Keenam? Bila yang pertama?"

"Lima tahun dululah. Serius ke, awak tak ingat?"

"Tak! Perlu ke saya ingat?"

"Mestilah. Awak kata, awak mesti ingat orang yang awak hutang."

"Saya hutang awak?"

"20 sen."

20 sen punya hal... macam 20 ribu punya hutang! Dah la tak boleh bayar macam tu saja. Macam-macam syarat pula yang dia letakkan untuk aku bayar hutang aku tu. Haih, boleh jadi gila macam ni! Masalahnya aku perlu tahu semua cerita tu! Sebab gara-gara hutang 20 sen tu, seakan meragut semua kebahagiaan hidup aku. Nak tak nak terpaksalah aku menurut semua syaratnya...

"Apa syaratnya?"

"Awak tak boleh nak desak saya, atau tanya saya, bila saya nak cerita, macam mana saya nak cerita dan apa cara pun untuk saya cerita pada awak."

Tapi, gara-gara cerita dia... telah membuka banyak cerita tentang aku termasuk tentang kemalangan yang menyebabkan aku betul-betul hilang ingatan! Mula la muncul macam-macam hal... yang mengembalikan semua kenangan! Perlukah aku berpatah balik kepada semua kenangan itu? Atau... berikan jawapan pada Wazien. Jawapan apa?

"Lepas habis saya cerita, saya nakkan jawapan."

'Jawapan apa?"

"Awak nak kahwin dengan saya, atau tidak?"

Oh please, so not Juliya!  


You might also like these books...

Bini Aku Tomboy Ke?

Author : Arisa Eriza

Genre : Pop Melayu

 0 Ratings

Coke And Sundae

Author :

Genre : Pop Melayu

 0 Ratings

Helo, Si Merah Jambu

Author : Yatie Atiqa

Genre : Pop Melayu

 0 Ratings

Purchase these best sellers from Amazon.com