Not available for rent

No. of people in queue : 0


Author

: Ayuma Umairah

Genre

: Pop Melayu

UPC

: AUM00001

ISBN

: 9789670342696

Publisher

: Karangkraf

Total Pages

: 532

Dalam Diam Ada Cinta

Mellisa cuba mengubah perwatakannya menjadi lebih baik seperti adik kembarnya. Namun, sehebat mana pun persamaan wajah dan sifat mereka, Mellisa tetap Mellisa dan tak mungkin dia dapat menggantikan tempat adik kembarnya. Ikmal cintakan Wirdayu, bukan Mellisa. Namun demi menggembirakan hati seorang ibu, dia akur. Hidup Mellisa makin kelam-kabut bila dia dengan rela hati ingin memantu kawan Haris yang dalam kesusahan. Dia perlu berlakon menjadi teman wanita Hakimi untuk satu malam. Hati makin gelisah apabila jejaka yang disangkakan ‘gay’ itu meluahkan cinta kepadanya. Mellisa hilang kata-kata. Betulkah Hakimi mencintainya? Atau dia hanya menipu untuk menutup perangainya itu? Antara Hakimi dan Ikmal, siapa perlu dia pilih?

Mellisa: ‘Biar betul ni? Takkan sampai jadi macam tu? Hisy, dah tak tahu hukum hakam agama ke mamat ni?’

Ikmal: ‘Awak tak mungkin gantikan Ayu. Awak dengan Ayu berbeza’

Harris: ‘Itulah jawapan kau, aku tak bersedia nak keluar dengan mana-mana perempuan. Dah dua tahun kau bagi jawapan yang sama. Kalau macam nilah cara kau, tak kahwinlah kau sampai bila-bila’

Hakimi: ‘Lisa, kau dah tak betul ke apa? Takkan aku dengan Adi nak...Hisy! Are you out of your mind? Macam mana kau boleh fikir aku dengan Adi macam tu?’ 


You might also like these books...

aA + bB

Author : Hlovate

Genre : Pop Melayu,Islamic N ...

 0 Ratings

Sekuntum Bunga, Seke...

Author : Ahadiat Akashah

Genre : Pop Melayu

 0 Ratings

Balak Cun

Author : Ahadiat Akashah

Genre : Pop Melayu

 0 Ratings

Purchase these best sellers from Amazon.com